Saturday, June 4, 2011

5. Juuni

Kassid läinud, hiirtel pidu.
Ühesõnaga eile õhtul lahkusid mul vanemad väljamaale ning tuli mul ka sõpradega morsipoisil kork maha lüüa ning end pildituks rüübata. Alustasime juba kella viiest siin minu juures väikse grilli ning metsiku koguse alkoholiga. Õhtu lõpuks osutus sellest alkoholist väheks ning tuli ligi võtta vana sõber laua-all viin.
Mingi pool kaks jõudsime meie ka klubisse kus me väga kaua ei olnud kuna pidu oli mehine, kui ma ütlen mehine siis sõna otseses mõttes mehine, peale klubi liikusime linna peale käulatama. Linnapeal nägime müstilisi olukordi kus naised olid ilusad kui noorkuu ning mehed nendega koledad kui urukonnad. Linnapeal nägin ka ühte tuttavat, nägin teda kaugelt eemalt kuid inimesed olid nii kenad jalad, et see oli midagi utoopilist - jumala poolt loodud inimestele vaatamiseks ning need jalad olid meisterdatud just Aadama küljeluust, neiu nime kahjuks siin mainida ei saa kuid inimene oli tõesti ilus, ning oii need jalad... Need muudavad ka kõige kenamad heteroseksuaalsed naised lesbodeks, aga okei aitab nendest jalgadest, pean veel niikuinii Paletsile rääkima mis neiust jutt.

Õhtu lõpuks jõudsime koju ning minu tänane väljaminek ületas kõik piirid, oodatav summa terveks nädalaks oli 50€ kuid sellest alles on mul umbes nii täpselt nagu 7 euri. Raha tuleb ning läheb, homme hommikul randa minek ning sinna läheb mu ülejäänd raha mis oli muidu autokooli jaoks kuid noh, kes see minu kõri toidab kui mitte mina ise ning selle peale raha ei kuluta, siiski kuldne kõri vajab hoolitsust... Ilusad noodid ning ilusad krooksud tulevad sealt siiski ju.

Muud mul polegi.
Krooksutage pihku,





Pjatka noh!!!

No comments:

Post a Comment