Tuesday, April 5, 2011

2. Aprill

Väikese lisana, et klimparite lippu kõrgel hoida (kammoon, Pjatka kirjutas luuletuse), mainin ära, et seoses Pjatka terviseprobleemidega käisin mina laupäeval koos ühe teise härrakesega Trollivuudi tantsupõrandat poleerimas.
Suure suuga väljalubatud Burlesque show osatäitjad oleksid tegelikult võinud oma riided selga jätta, siis poleks see asi neil nii õudne välja kukkunud - aga no mis tehtud, see tehtud. Inetu lugu sellega, igatahes.
Üldiselt muusika oli hea ja neiud tantsuvalmis .. Vähemasti minu mäletamistmööda .. Paraku aga seda osa, mis minul sellest meeles on, on häbiväärselt vähe. Seega ma siinkohal tõmbaks sellele peole lõplikult joone alla ja tuleb lootma jääda järgmistele nädala(vahetus)tele.
(Õhtu tsitaat. Hetkel, kui ma oma maja ees autos üles ärkasin ja pidin hakkama koju minema: "Ma tean küll, et ma olen kodus .. Viitsid, tervita neid teisi vendi ka ja siis seda tüüpi viiendalt, keda ma tegelikult ei tunne.")

Küll aga lisaks ma Pjatka jutule veel enda poolt juurde reedeõhtuse õlleralli koha pealt seda, et tõesti päris hea üritus oli - miljoniaastataguseid tuttavaid ja mõni uus nägugi sai people-worth-talking-with listi lisatud.
(Õhtu tsitaat. Ei tea, kelle poolt, aga huvi pärast testisime, kas sellel asjal ka jumet on: "Tantsi palju tahad, õiged kepimehed istuvad ikka nurgas." - Tulemuseks see, et võib-olla kellegi jaoks on. Meie aga oleme JOOGI [ja üldiselt ka möllu maksimeerimise] peal väljas (ma ei saa ausaltöeldes üldse aru, miks peaksin ma klubist endale naist otsima). Üldiselt - kes mujalt naist ei leia, kui klubist, mingu parem litsimajja, tuleb odavam välja ja on kindla peale minek.)

Selleks korraks siis chu-chu frei.

Tantsupõrandal näeme, raisk!

Palets

No comments:

Post a Comment