Tuesday, April 19, 2011

Oh seda inetust

Algas mu laupäev ju väga hästi - plaan oli kenasti paigas ja tuju hea. Küll aga tõestas ennast mõne aja pärast fakt, et plaanid üldiselt ei kuku päris nii välja nagu algselt mõeldud. Väga pikalt ma siia sellest õhtust kirjutada ei taha (ega ei saa ka, sest linnasõidu reispassiks kaasa võetud liitrine viinakokteil lihtsalt ei võimalda).

Igatahes jah, algas ju kõik ilusti ja viisakalt - valge veini ja 2 generatsooni kõrgemate vestluskaaslastega. Rõõm oli aga üürike, sest juba enne seda, kui nr. 18 bussi lehtvedrustus minu siseorganeid lahti sai loksutama hakata, oli mul hädasti vaja üle sõidusuundi eraldava aia ronida - tulemuseks 2 veriste aukudega peopesa (noh, hoidsin oma 15 minutit väärtuslikku aega kokku). Lõpuks ma ikkagi jõudsin õnnelikult linna ja esimese asjana otsustasin Venuse-lokaali ees natuke äri ajada, mis tulemuslikult mulle natuke lisaraha tootis .. Ilmselt oli see miski mu joodiku kuues meel, mis oskas juba ette ennustada, et järgmisel päeval tuleb kindlasti edasi juua. Pärast tõsisemat müügitööd mul mõnda aega mälu ei olnud ning pilt tuleb ette alles kuskil Privé häguses suitsuruumis. Seal minu ebaõnnestumised jätkusid - mu vahva telefon otsustas minuga enam mitte koostööd teha. Ausalt öeldes oli ka muusikat sama raske taluda nagu Ida-Aasia mägikitsele rehaga sulavõid mokale määrida - no kohe üldse ei händlinud ära seda varianti. Õhtu päädis paari piinliku musiga, mistõttu ma alates tänasest ainult rebasemaskis kodust väljun.

Pühapäev oli see-eest asjalik. Eelmisel õhtul raske tööga teenitud värsked eurokupüürid tasusid end kuhjaga ära! Silmad lõin lahti ühe sõbranna voodis, eelmise õhtu rasket joovet seljas meenutamas kõik riided (jope ikka suutsin ära võtta, aga siis ilmselt niitis Taara mu jalad lõplikult alt ära). Kaua ei läinud aega, kui jõudsime ühisele otsusele poodi vedela leiva ja muu keemia järele minna. Päev möödus ühtlases alkoholivines igasugu totraid filme vaadates ja eelmisest õhtust tingitud unevõlga tasudes. Kokkuvõttes - Bueno!

Mõtlesin öölokaalidest ja kleepuvatest tantsupõrandatest väikese pausi ka teha, aga ma ei ole üldse kindel, et sellest midagi välja tuleb (siinkohal süüdistan oma sõpru-tuttavaid, ise olen tubli).

Rõõmsa jällelugemiseni,


teie Palets

No comments:

Post a Comment