Saturday, April 16, 2011

Jäi veits vahele

Tähendab .. Seoses ajapuuduse ja faktiga, et viimane seiklus linnas polnud just meie elu tipphetk, jäi väike paus sisse. Vabandan siinkohal lugejate ja kaasjoodikute ees.

Aga siiski, rääkides eelmisest nädalavahetusest .. Otsustasime peale mõnetunnist karastava nahkhiirepiima rüüpamist, kus muuseas Pjatka Wii puldiga telekale kallale läks ja mina mingis rallimängus korralikult imesin, linnavahele seiklusi otsima minna.
Mõeldud, tehtud - kõigepealt seadsime oma sammud Kätthaussi (edaspidi kassiurg), mis tegelikult osutus maagiliseks teleportatsiooniaknaks meie naabrite juurde Venemaale. Täitsa tõsimeeli ei rääkinud uksel seisnud turvamees minuga mitte sõnagi eesti keeles (isegi tervitati vene keeles) ja sellest, mis seal sees toimus, ei pea ma ilmselt rääkimagi (kuigi tuleb tunnistada, et vene naised on muy bien).

Kuna mind praegu ka ajahäda piirab, siis ütlen lühidalt, et pärast liikusime, nagu ikka, Trollivuudi, kus oli seekord asjalik vorstiparaad, Pjatka võib teile rohkem kirjutada sellest ainsast kaunist naisest, kes seal ringi patseeris ja kellele ta minu soovitusel eelnevalt viru tänavalt teatud põhjustel ostetud roosi kinkis.

Pärast korraldasime vabaduse väljaku burksiputka kõrval veel mingit shoud, mille käigus saime tuttavaks kahe vahva neiuga, kellest ühele kinkisin mina pooliku kobra, mille ma eelnevalt sellest samast putkast ostnud olin, sest ma tõesti lihtsalt ei saanud aru, millega on tegu ja tahtsin väga teada.

Grindist ma praegu kirjutada ei jõua .. Ainult seda, et muusika oli hea, aga kui ma vipis poleks olnud, oleks see üritus ilmselt liigne hõõrumine ja varvaste peal tampimine olnud.

Täna on Klimparid jälle linnapeal, küll aga erinevates kohtades - Pjatka seab oma sammud korteri poole ja mina lähen vaatan üle pika aja Privesse.

Loodame siis tänaste seikluste créme de la créme teile siia mingiks hetkeks homme välja panna!

Seniks piis aut ja veetke kaines olekus aega ainult mõistuse piires!

Palets

No comments:

Post a Comment