Saturday, March 26, 2011

26. Märts

Asjalik nädal on jälle mööda saanud, tegelikult lõppes see minu jaoks alles täna hommikul kell 3, kui ma sain aega lõunat süüa ja kuulata õllekorgimahatulemisekihinat - priceless.

Tegelikult oleme me Pjatkaga päris tegusad olnud, 2 korda jõudsime juba hollilokaali tiiba ripsutama ja saba keerutama. Neljapäev oli kohe eriti meeldejääv, sest siis oli mulle kui kainele poisile silmailu ja sobivat muusikat päris kõvasti; kuigi ma ütlen ausalt, et vahepeal oli meil mõte DJ'le vastlakuklit anda, sest kangist lugude vahetamine pole just kõige geniaalsem idee, mille peale tulla. Siinkohal tahaks tervitada ka naerusuist õhtujuhti, ta teeb alati tuju heaks (eriti, kui tal suu lahti on).

Täna on siis laupäev, mis tähendab seda, et pakutavate ürituste hulgast tuleb Pjatka tungival soovil ilmselt shotipeole minna ja ühtlasi tähendab see ka seda, et isegi mina ei ole nõus seal kainena viibima. Lisaks proovime me täna kasutusse võtta pohuistitaktika .. Selle selgitus koos tulemuste, statistika ning muude kellade, vilede ja suurte roheliste nuppudega saabub homme. Loodame ainult, et mõne kangelase käest nahku ei saa selle vingerpussi eest.

Ühesõnaga soovime endale edu, teile paksu putru ja kindlat sammu, sest õues on umbes sama soe kui keskmises iglus ja põrand on libedam kui Charlie Sheeni keel.

One speed, one gear, GOOOOOO!

Palets

No comments:

Post a Comment