Sunday, March 27, 2011

27. Märts

Tere kõik sutenöörid, nabanöörid ja sabotöörid, eile sai jälle linnapeal käidud! Täna võtsin ka igaksjuhuks paar-kolm klaasi veini ja ühe õlle sisse, et aur ikka ühtlasena püsiks.

Algas kõik väikeste tiirudega poodi ja muudesse olulistesse asutustesse ning siis asusime Pjatkaga kahekesi minu pool rummi mekkima ja IT-Planeeti vaatama (mis osutus rummise peaga täitsa asjalikuks sarjaks - Klimparid soovitavad). Mingi hetk tiksus kell piisavalt kaugele, et oli aeg linna hakata liikuma .. Tegime oma cola pudelisse viimase koksi veel reispassiks kaasa ja sõit võis alata. Linnas lõõritasime vana lastemaailma ees mingisugust laulu (kahju, et pealkirja ei mäleta) ja puhusime äriplaani. Lõpuks võtsime jalge alla tee überblingenisse, mis - tuleb kurbusega tõdeda - kuratlikult kaineks tegi .. Kohale me siiski jõudsime. Kluppi sisenemisega olid kerged komplikatsioonid teatud seltskonnast tingitud ealiste iseärasuste tõttu, aga lõpp hea, kõik hea. Tahaks veel ära mainida selle, et nii räpilt kui eile, ei ole ma ammu väljas liikunud .. Suhteliselt imelik oli, aga vähemasti soe.
Klubis sees juhtus ka nii mõnigi vahejuhtum .. Suitsuruumis hoolitses minu eest neiu, kelle heaks ma ühe telefonikõne tegin (kuigi ta sõbranna vihjas talle üsna otseselt, et see väga hea mõte ei ole .. minu arvates oli küll hea mõte ja minu õnneks arvas nimetatud neiu samamoodi) ja Pjatka mopsutas ühe vahva neiuga, kellest mina rääkima ei hakkaks (aga kui Pjatka heaks arvab, teeb ta seda ise).
Muusika oli üldiselt päris hea (kuigi lõpuks läks selliseks tuimaks koputamiseks ära) ning tantsupõrandal sai saba kõvasti keerutada.
Muidugi suutsin ma ka oma viga korrata. Keegi neiu tuli minu juurde jutuga, et ma olen talle tuttav jms .. Mina muidugi tuima idioodina teatasin talle, et see on vähe tõenäoline (oleks ju võinud mainida, et olen meelitatud, et nii kenal inimesel meeles olen, aga no mis sa ajudoonoriga peale hakkad). Tuleb lootma jääda sellele, et tšeki peale kirjutatud kõvera käekirjaga lause ja telefoninumber mingisugustki tulu toodab.

Loomulikult ei piirdunud meie õhtu ainult überblingeniga, kelleks te meid peate?! Pärast klubist välja astumist oli vaja oma sammud seada statoili, et osta vett ja siis kesklinna poole, et neiudega kokku saada. Kuna esimese bussini oli aega (ja we were determined to get home by bus), istusime maha Potatosse, kus vesteldi tunnike teemal reieabduktorid ning reiesulgurid. Vahepeal viskas paar sõna furunklist ja piivost ka vahele, aga üldiselt oli rahulik.
Põhiline mölamaffia hakkas tegutsema esimese bussi peal, millega mõned kultuursemad ka koju või tööle sõitsid, ei tea, meie igatahes arendasime edasi oma reieabduktorite teemat ja leiutasime ka mõned uued (siinkohal loodan ma Pjatka abile, ehk tal on midagi konkreetsemat meeles). Mina mäletan täpselt ainult seda, et ma osa oma huulest hammastega ära nokkisin ning saadud tulemi enda ees istuvale prouale pähe sokutasin (tavaliselt ma nii ei käitu, aga eile tundus väga hea mõttena).

Igatahes was one hell of a night, aga tahaks selle neiu ikkagi üles leida, kellele ma oma numbri andsin, sest arvestades põhjamaist natuuri, siis temalt kõne saamise tõenäosus on väikesem kui kaduvväike - paraku.


Ilmselt on Pjatkal veel siia midagi lisada, loodame, et ta muudab siis täiendab minu postitust enda omaga ning muudab need 2 omavahel lahutamatuks ideaalseks tervikuks.

(Ja kui keegi ei tea, misasi on reieabduktor, siis see on lihas, mida inimene kasutab jalgade laialiajamiseks.)

Palets!

No comments:

Post a Comment