Thursday, March 3, 2011

Neljanda märtsi hommik

Ei, siit ei tule järjekordset pohmalugu, ma luban.

Tegelikult tahtsin ma seda öelda, et meil Pjatkaga oli algne plaan see nädalavahetus rahulikult võtta, et olla valmis järgmiseks - Grind, Grind, Grind ja üks massiivne sünnipäev sinna otsa veel! Küll aga juhtus eile pisukene äpardus, mis selle plaani võib suisa nurjata. Nimelt attendisin ma eile von Krahli baaris toimunud pidu (kaine autojuhina), kus vahepeal oli isegi täitsa lõbus, aga üldjoontes oli muusika liiga vaikne. Mis aga veelgi olulisem, tagasi tulin ma sealt liitrise rummiga (banaanisöömisvõistlus oli, ma ei saanud ei ka öelda, see võit oli mul juba eos taskus).

Ütleme ausalt, poisid on jälle dilemma ees ja jubedalt isutab.

Kui näeme, siis teeme, praegu aga pöidlad pihku, et midagi väga hullu ei juhtuks!

jo.

Palets

No comments:

Post a Comment